8April

Har nyss ätit lite frukost gjorde mig faktikst varmchoklad inte de nyttigaste men de va riktigt smarrigt :)

snart så ska jag hoppa in i durschen eller om jag ska ta mig ett bad kankse fast jag kommer ju knappt upp ur badkaret nu när magen är så stor haha så de får nog bli en dursch iaf..efter de ska jag fixa till mig lite och sen ta mig ner på stan och träffa Anneli :)
sen får jag se vad eftermiddagen bjuder på för överraskningar har ingenting speciellt inplanerat.jag skulle vilja ta mig ut till tuna park till onoff eller kankse till el giganten har kommit på att jag ska skaffa mig en mobil med ett abonemang nu när bebis kommer är ju inte så kul om jag har slut på pengar på Mobilen om man måste ringa några viktiga samtal.. men men får se hur de blir har inte bestämmt mig ännu hur jag jag ska göra!




Pluttis de är dax att komma ut snart, Mamma och Pappa längtar efter dig :D


Kommentarer
Postat av: Anneli

Fin bild! ses snart kära du :)

2009-04-08 @ 12:28:49
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0